اجاره مینی لودر بابکت | کسب درآمد عالی برای صاحبان مینی لودر بابکت

اجاره مینی لودر بابکت

کسب درآمد عالی برای صاحبان مینی لودر بابکت

 

ایران بابکت یکی از بزرگترین برندهای کشور در زمینه خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت اعم از صفر و کارکرده و ارائه دهنده انواع تجهیزات جانبی مینی لودرهای بابکت ، با بهترین قیمت ها و کیفیت ها می باشد. برند ایران بابکت ، تحت لیسانس اطلاع گستر اطلس با ارائه فاکتور رسمی به مشتریان ، سعی در رضایت حداکثری مشتریان داشته و به وسیله فروشگاه آنلاین ایران بابکت سعی در ثبت تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی ، با اجرای تمامی سیاست های مشتری مدارانه و رعایت حقوق مشتری ، برای شما عزیزان را دارد.

 

ایران بابکت

 

اجاره مینی لودر بابکت ، پیشنهاد ویژه برای صاحبان مینی لودر بابکت

ایران بابکت در نظر دارد با ارائه پیشنهادی جذاب و پرسود به صاحبان انواع مینی لودرهای بابکت  و دراج ، بیل های مکانیکی و مینی بیل در سراسر شهرهای ایران عزیز و تمامی اقصی نقاط کشور ، شما صاحبان عزیز را به شرکت در پروسه ای پرسود و معامله ای برد برد با همکاری ایران بابکت دعوت نماید.

 ایران بابکت در نظر دارد تا بستری را برای شما صاحبان این ماشین آلات دوست داشتنی در سراسر شهرها و روستاهای کشور فراهم کند تا هر زمان که شخصی در مجاورت شهر یا روستای محل سکونت شما برای انجام فعالیت های گوناگون نظیر، انواع عملیات راه سازی یا کشاورزی و یا پروژه های شهری و غیر شهری ، خصوصی یا دولتی نیاز به ماشین آلاتی نظیر انواع مینی لودرهای بابکت و یا بیل ها و مینی بیل های مکانیکی یا تجهیزات مرتبط داشت ، شما را از این قضیه مطلع و در ازای دریافت حق معامله ناچیزی همانند بنگاه های مسکن ، این بستر را برای شما فراهم کند که با اجاره مینی لودر بابکت و ماشین آلات دیگر و یا تجهیزات خود به صورتی ساعتی ، روزانه ، هفتگی و یا ماهیانه و پروژه ای ، در آمد خوب و قابل توجهی را کسب نمایید.

البته این پروسه با در نظر گرفتن چهارچوب های رسمی و قانونی و در قالب قوانین و ضوابطی خاص ، که هم رضایت مشتری را به همراه دارد و هم رضایت شما صاحبان عزیز، اجرا خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این قوانین و ضوابط ، شما را به مطالعه ادامه این مقاله از فروشگاه آنلاین ایران بابکت دعوت می نماییم.

 

دلیل اجاره مینی لودر بابکت  و تجهیزات توسط اشخاص و یا ارگان های دولتی و خصوصی

  • تکمیل رانشه ها
  • ترانشه حفاری
  • آماده سازی زمینه های محوطه سازی
  • برف روبی
  • برداشتن آوار از سایت های ساخت و ساز
  • نصب یا قطع نرده
  • پاک کردن زمین و جنگل ها از زباله
  • کاشتن یا قطع درختان
  • مسطح سازی معابر
  • بار شن و ماسه
  • جابجایی انواع اجسام
  • انجام فرآیندهای مربوط به کشاورزی در مزارع و مراتع

 

 

اجاره مینی لودر بابکت

شرایط و ضوابط  اجاره مینی لودر بابکت و تجهیزات

 

 نحوه قراداد

اجاره کننده نیاز دارد تا قبل از اجاره تجهیزات ، از جزئیات قرار داد مطلع شده و عقد قرارداد باید با نظارت نماینده ایران بابکت ما بین اجاره دهنده و اجاره گیرنده صورت پذیرد.

 

بیمه

شرایط بیمه تجهیزات مورد اجاره  باید قبل از اجاره شفاف و مشخص باشد.

 

خسارت فیزیکی

بازدید کامل اجاره کننده از تجهیزات قبل از اجاره به منظور عدم ابهام یا مشکلی پس از تحویل آن به صاحب اصلی در مورد خسارت وارده احتمالی به آن.

تنظیم قرارداد

قرارداد اجاره تجهیزات برای هر سفارش به صورت جداگانه تنظیم و پیش از اجاره توسط مشتری باید توسط طرفین قرارداد ، اجاره نامه امضا شود. مستاجر موظف است از انتقال تجهیزات به مکانی دیگر که از توافقات اولیه متفاوت است ، اجاره دهنده را مطلع و در صورت رضایت او این تغییر مکان صورت گیرد.

 

نحوه استفاده

اجاره کننده باید این اطمینان را به اجاره دهنده بدهد که برای حمل و نقل تجهیزات ، یا کار با آنها اطلاع و مهارت کافی را دارد و در صورت بروز هر سوال و یا ابهامی در مورد نحوه کار کرد دستگاه به منظور جلوگیری از آسیب احتمالی به دستگاه با اجاره دهنده تماس بگیرد.

 

تعرفه اجاره مینی لودر بابکت و ماشین آلات دیگر  و  تجهیزات

 تعرفه اجاره ماشین آلات و تجهیزات با توجه به مبالغ توافق شده و با توجه مدت زمان اجاره تجهیزات به شرح زیر است:

  • روزانه
  • 8 ساعته
  • هفتگی
  • سه یا 7 روز
  • 4 هفته ای / ماهیانه
  • پروژه ای

 مستاجر موظف است بابت ساعات اضافه کاری در طول دوره اجاره ، بهای بیشتری بپردازد.

 

حمل و نقل

مستاجر مسئول تمام هزینه های مربوط به حمل و نقل تجهیزات از مکان فیزیکی ویا انتقال تجهیزات در آغاز مدت اجاره نامه است.

 

تعمیر و نگهداری

هر گونه آسیب به تجهیزات به علت سوء استفاده و یا استفاده غلط و غیر اصولی از تجهیزات ، منجر به پرداخت هزینه های اضافی و جریمه برای مستاجر خواهد شد و مستاجر پس از اجاره از اجاره دهنده مسئولیت تعمیر و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات و همچنین مشکلاتی از قبیل تغییرات روغن ، تغییرات فیلتر، روغنکاری ، نگهداری سطوح مناسب روانکاری ، حفظ فشار مناسب سوخت و روغن و غیره حین کار و در صورت عدم مشکل پایه ای قبلی میباشد.

  • تمام تعمیرات انجام شده و صحت و سلامت تجهیزات ارائه شده توسط  ایران بابکت باید از قبل تأیید شود.
  • مبلغ تمام تعمیرات غیرقابل تایید ، پرداخت نمی شود.
  • تمام تعمیرات باید توسط تکنسین های واجد شرایط تأیید شده و پس از اتمام ، تمام تعمیرات باید توسط شرکت های مجاز بابکت با اخذ فاکتور انجام پذیرد.

 

دستگاه توسط مستاجر باید با مخزن سوخت کامل بازگردانده شود و ساییدگی بیش از حد به علت برخورد یا فشار اجسام خارجی در حین عملیات باید توسط مستاجر هنگام تحویل به طور کامل رفع  و یا هزینه مرمت و بازسازی آن پرداخت شود.

 

همانگونه در این مقاله ملاحظه نمودید ، صاحبان مینی لودرهای بابکت که وارد این پروسه همکاری پرسود با ایران بابکت می شود بر طبق قوانین و ضوابط ذکر شده در هنگام اجاره تجهیزات ، منافع مالی و غیر مالی آنان از گزند هر گونه حادثه و یا آسیب و خسارتی مصون می ماند.

 

ایران بابکت یکی از بزرگترین برندهای کشور در زمینه خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت اعم از صفر و کارکرده و ارائه دهنده انواع تجهیزات جانبی مینی لودرهای بابکت ، با بهترین قیمت ها و کیفیت ها می باشد. برند ایران بابکت ، تحت لیسانس اطلاع گستر اطلس با ضوابط و قوانین مشخص که در خلال این مقاله ذکر شد ، حاضر به ثبت نام از صاحبان انواع مینی لودرهای بابکت و بیل های مکانیکی و سایر تجهیزات جهت اجاره به اشخاص و افراد و یا ارگان های و سازمان های حقیقی و حقوقی و یا دولتی و خصوصی طبق مقررات خاص می باشد.

از تمامی صاحبان فوق تقاضا می شود برای ثبت نام ، همکاری و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق راه های ارتباطی زیر با مدیریت ایران بابکت در تماس باشند.

 

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت

www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت

MiniLoader@

 

مینی لودرهای بابکت