انجام هر کاری با انواع جلوبند های مینی لودر های بابکت آسان است!

جلوبند های مینی لودر

جلوبند های مینی لودر

 

جلوبند های مینی لودر های بابکت

جلوبندها ابزارهایی هستند که به مینی لودرها متصل می شوند تا آنها را برای یک کار و بهره وری خاص آماده کنند. مینی لودرها با این جلوبند ها قابلیت های بیشتری برای کمک به انسان ها پیدا می کنند و می توانند در هر زمینه ای به یاری ما آمده و کار را سریعتر و راحت تر و دقیق تر انجام دهند.

ایران بابکت در این مقاله تعدادی از پرکاربردترین جلوبند های مینی لودر های بابکت را معرفی می کند.

 

شنی فلزی

این جلوبند به مینی لودر اجازه کار  در مکانهای بسیار سفت ، سخت و گلی یا باتلاقی را میدهد و  براحتی بر روی مینی لودر نصب می شود.این ابزار، کشش استثنایی و دوام زیادی دارد و با استفاده از این ابزار از آسیب رسیدن به لاستیک ها جلوگیری می شود. تراکها مثل زنجیر چرخ موجب شناور شدن لودر خود در زمین نرم، شنی، سنگی یا خاکستری می شود و کشش بهتر بر روی سطوح لغزنده را بهبود می بخشد. توجه داشته باشید فقط لاستیک پنوماتیک با فرمول Superflex Formula Poly ساخته شده توسط Arnco برای استفاده مجاز است. تمام لاستیک های دیگر از جمله لاستیک های Twin Flex، Smooth Flex، Smooth Solid، و غیره به عنوان لاستیک های غیرقانونی در نظر گرفته می شوند.

قابل اتصال به مدلهای بابکت:S130 ، S205، S250 ، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770

جلوبند شنی فلزی

برداشت محصول ( نهال کار )

مینی لودر خود را با این جلوبند نیرومند و قابل اعتماد به یک نهال کار تبدیل کنید این جلوبند ، عملکردی آسان دارد و به راحتی قابل استفاده است. شما می توانید حفر کنید ، بچرخانید ، محصول را پیوند یا برداشت کنید، بدون اینکه صندلی خود را ترک کنید. تیغه هایی که روی هم افتاده اند و با هم تداخل دارند ، وظیفه تمیز کردن و بریدن محصول را دارند. از این جلوبند برای نهال کاری نیز میتوان استفاده کرد. این جلوبند می تواند به یک کنترل پنل ( سوئیچ راک ) یا یک کیت کنترل 7 پین ACD مجهز شود و شما را قادر سازد تا از طریق کنترل آویز میزان تراکم کاشت درخت یا محصول را کنترل کنید. آویزهای کنترل تراکم قابل نصب بر روی تمامی سری لودرها می باشند اما کیت های کنترل 7 پین ACD قابل نصب بر روی سری G و لودرهای جدید است.

جلوبند نهال کار

مته چاله کن

این جلوبند برای حفر چاله هایی جهت کاشت درختان یا نصب پایه های فنس کشی یا نصب ستون های مختلف کاربرد دارد.  این جلوبند قادر است سوراخهایی با قطر 6 تا 48 اینچ  را به راحتی و دقت حفر کند.

قابل اتصال به مدلهای بابکت:S130 ، S205 ، S250 ، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770، T300 ، T320

جلوبند مته چاله کن

گریدر

از این جلوبند برای محوطه سازی ، آسفالت کشی، جدول کشی، حفاری، پروژه های مسکونی بتنی و… استفاده می شود. تیغه کنترل شده هیدرولیکی 6 جهته، توسط سوئیچ های تعبیه شده بر روی اهرم های فرمان ، به راحتی کنترل و هدایت می شود. در صورت تمایل می توانید از سیستم کنترل لیزری برای کنترل دقیق تر (تا دقت 6mm) استفاده کنید تا در میزان مصرف بتن و زمان و کارایی صرفه جویی کنید.

جلوبند گریدر

کنده تراش

این جلوبند یک ابزار قدرتمند است که با استفاده از یک دیسک برش چرخشی قادر است چوب را برش دهد. بر روی این دیسک چرخشی ، دندانه هایی وجود دارند که با حرکت سریع خود باعث برش می شوند. حرکات چرخ برش نیز توسط سیلندرهای هیدرولیکی کنترل می شود.

جلوبند کنده تراش

کاتر جنگلداری

جهت قطع و خرد نمودن شاخه های درختان، درختچه  ها و بوته های کوچک که در پوشش گیاهی  بطور نامنظم و بیش از حد رشد و نمو کرده اند کاربرد دارد و  باعث  ایجاد پهنه ای از پوشش گیاهی یکسان برای حفظ حریم خط عبور جاده و حفظ بافت گیاهی و یا کاهش صدمات در زمان بحران مورد استفاده قرار می گیرد. ضمنا جلوبند کاتر جنگلداری  در صورت سفارش می تواند دارای دو سرعت  کاری  باشد که توسط اپراتور قابل انتخاب است.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205 ، S250 ، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770 ، T300 ، T320

جلوبند کاتر جنگلداری

غلتک ویبره

این جلوبند یک ابزار ایده آل برای فشرده سازی در کارهای هموار کردن ، سنگربندی کردن و آسفالت کشی است. این غلتک این کار را با حرکت به سمت جلو و عقب انجام میدهد. قابی که اطراف غلتک را فرا گرفته به شما اجازه می دهد تا فاصله مناسب را از لبخ پیاده رو ها و حصارها و دیوارها حفظ کنید همچنین غلتک را در تماس با سطوح ناهموار محکم نگه می دارد.

جلوبند غلتک ویبره

غلتک کانال کوب

این جلوبند برای کندن خاک به منظور ساخت کانال های کم عمق ، آبراه ها و… کنار دیوار یا داخل باغ ، پارک و یا مناطق دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار می تواند حفره هایی با ابعاد 20 تا 40 سانتی متر و به عمق 75 سانتی متر حفر کند. دنده های ارتعاشی جدا از هم این جلوبند برای کار طولانی و بدون دردسر طراحی شده اند.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205 ، S250 ، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770 ، T300 ، T320

جلوبند غلتک کانال کوب

سله شکن

با این جلوبند می توانید سطح زمین را شخم بزنید و خاک را برای کاشت بذر آماده کنید. با این ابزار به راحتی می توانید سنگ ها و آوارها را از روی خاک کنار بزنید و خاکی نرم و یکدست داشته باشید. برای سرعت بیشتر می توانید از چرخنده ها با قطر بزرگتر که دندانه های بزرگتری نیز دارند استفاده کنید.

جلوبند سله شکن

چیپر

از این جلوبند برای شکستن و خرد کردن شاخه ها و درخت ها استفاده می شود. یک تغذیه برق هیدرولیک در این ابزار گنجانده شده است که این امکان را فراهم میکند تا چرخنده ای با قطر بزرگ ، شاخه ها را به تراشه های چوب یکدست تبدیل کند. بنابراین اپراتور می تواند به راحتی کار کند.

جلوبند چیپر

چنگک همه کاره

این جلوبند یک ابزار سرسخت و قابل اعتماد است که از آن برای برداشتن هر چیزی مانند ضایعات ، زباله، علف هرزه، بوته ، شاخه های درخت ، علوفه  و … از روی زمین و قراردادن در محل دلخواه استفاده کنید.

چکش

این جلوبند ابزاری است که عملکرد بالا و هزینه تعمیر و نگهداری کمی دارد و به راحتی قابل استفاده است. این چکش دارای یک قاب استوانه ای شکل است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ، مناطقی که دسترسی به آنها سخت است را تخریب کنید.

جلوبند چکش

جاروبرقی سطوح بزرگ

از این جلوبند برای تمیز کردن و جارو کردن سطوح بزرگ استفاده می شود. این ابزار مواد مرطوب یا خیس را 20 تا 30 برابر سریعتر از جاروکشی دستی ، جارو میکشد. این جلوبند یک ابزار ایده آل برای جارو کردن خاک ، برف سبک، برگ ، مواد ریخته شده، زباله و … است و محیط را کاملا پاکسازی می کند.

جلوبند جاروبرقی سطوح بزرگ

تیغه بولدوزری

با این جلوبند ، مینی لودر خود را به یه خزنده کوچک با تیغه بولدوزر تبدیل کنید.  از این جلوبند برای هل دادن اجسام، جابجایی موانع و نخاله، فعالیتهای حفاری ، گود برداری ،تراز کردن زمین ، لایه برداری پوشش های مختلف مثل آسفالت و برف استفاده می شود.

جلوبند تیغه بولدوزری

جلوبند برف روب v 

این جلوبند با پنج پیکربندی تیغه ای ، در جابجایی و برف روبی هرچه سریعتر برف بی نظیر است. اگر ارتفاع برف بیش از حد باشد، تیغه ها به شکل v  درآمده تا قادر به شکافتن باشد. این جلوبند دارای لبه های فولادی با کربن بالا مقاوم در برابر سایش است که قابلیت برگشت در برخورد با موانع را دارد.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205، S250، S300، S330، S510 ، S650 ، S770، T300، T320

جلوبند جلوبند برف روب v

تیغه زاویه برف روب

این جلوبند مناسب مناطقی است که به طور منظم در معرض بارش برف هستند. استفاده از این تیغه یک راه عالی برای برداشتن سریع برف سبک یا متوسط از پیاده رو ها ، راه ها و جاده ها و راه های عبور است. این تیغه به سمت راست و چپ تا 30 درجه قابلیت انعطاف دارد.

جعبه تیغه یا جلوبند تسطیح

این جلوبند برای درجه بندی دقیق طراحی شده است. دو مدل از این نوع جلوبند وجود دارد. جلوبند تسطیح و جلوبند تسطیح لیزری (که مجهز به کیت لیزری می باشد) .  از جلوبند تسطیح بدون لیزر برای درجه بندی های بزرگ و پروژه های محوطه سازی استفاده می شود و با استفاده از جلوبند تسطیح لیزری دقت عمل افزایش پیدا کرده و انجام کارهای دقیق و ظریف به آسانی امکان پذیر می باشد. برای افزایش شناوری و جلوگیری از کاهش باد لاستیک از لاستیک های پرشده از فوم در این نوع جلوبند استفاده شده است.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205 ، S250 ، S300، S330، S510 ، S650، S770 ، T300 ، T320

جلوبند تسطیح

ترنچر

این جلوبند با  سرعت و سهولت قادر به حفر کانال به منظور آبرسانی، کابل کشی تلفن و برق و نصب لوله های گاز و غیره در عمق 61 الی 125 سانتی متری از سطح زمین میباشد. ساید شیفت دستی یا هیدرولیکی این جلوبند به اپراتور اجازه کار در نزدیک  دیوارها را می دهد.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205 ، S250، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770 ، T300 ، T320

جلوبند ترنچر

پمپ بتن

این جلوبند  جهت انتقال  بتون در سطح افقی تا 76 متر و در حالت عمودی تا طبقه دوم ساختمان کاربرد دارد. این جلوبند جهت پروژه هایی با حجم بتن ریزی  متوسط بسیار مناسب می باشد. می توانید از طریق شلنگ این جلوبند ، بتن را به مکان های کوچک و سخت منتقل کنید. این جلوبند می تواند تا  تا 76 متر به صورت افقی و تا ارتفاع دو طبقه ساختمان به صورت عمودی را بتن ریزی کند.

قابل اتصال به مدلهای بابکت : S205H ، S250 H ، S300 H ، S330 H، S650 H، S770 H ، T300 ، T320

جلوبند پمپ بتن

بیل بکهو

لودر خود را به یک ماشین بولدوزر قدرتمند، مقرون به صرفه و همه کاره تبدیل کنید. این ابزار ایده آل برای محوطه سازی و کارهای مهد کودک، سیستم های فاضلاب و مخازن سپتیک، خطوط آب و برق و همچنین بسیاری از مشاغل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این جلوبند جهت تسطیح، جابجایی مصالح و مواد (مثل سنگ های بزرگ)، حفاری،بارگیری و  تراز کردن زمین مناسب می باشد. این جلوبند چهار کار باکت، گراپل، تسطیح کردن و پخش کردن خاک را انجام می دهد. عرض باکت این جلوبند 44 تا 84 اینچ می باشد. حداکثر عمق حفاری از 1.8 متر تا 3.5 متر متغیر است.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130، S205، S250، S300، S330، S510، S650 ، S770 ، T300 ، T320

جلوبند بیل بکهو

برف خور

با استفاده از جلوبند برف خور ، برف انباشته شده ، جمع آوری و به کنار جاده پرتاب می شود و برای پاکسازی پیاده روها، مسیرها و راه های عبور مورد استفاده قرار می گیرد. این جلوبند به راحتی می تواند راهها و جاده ها را برف روبی کند. جلوبند برف خور ، یک شوت قابل چرخش دارد و میتواند برف را به فواصل دور پرتاب نماید. شوت این جلوبند مجهز به چرخ دنده و زنجیر به جای کابل  است که همراه شوت حرکت میکند. در این سیستم  مشکل  یخ زدن و شل شدگی کابلها وجود ندارد. شوت این جلوبند قابلیت چرخش تا 276 درجه را دارد به طوری  که با تنظیم صفحه شوت به سمت بالا یا پایین اپراتور میتواند برف را به هرسمتی که بخواهد پرتاب کند. بسته به مدل این جلوبند ، برف تا 12 متر پرتاب می شود.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205 ، S250، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770، T300 ، T320

جلوبند برف خور

آسفالت تراش

آسفالت و بتن توسط غلطک در حال دوران این جلوبند خرد میگردند. دراین دستگاه می توان با سیستم هیدرولیکی از داخل کابین حرکت جانبی و عمقی را تنظیم نمود. و برای تراشیدن آسفالت خیابان ها و سطوح پیاده روها وسایر کارهای مشابه بکار می رود. قابل نصب بر روی بابکت های استاندارد و HIGHFLOW است.

قابل اتصال به مدلهای بابکت : S205H ، S250 H، S300 H ، S330 H ، S650 H ، S770 H ، T300 ، T320

جلوبند آسفالت تراش

آسفالت بر

این جلوبند و چرخ دنده قوی مانند اره می تواند آسفالت ، بتن ، توری آهنی ، زمین یخ زده و مواد سخت دیگر را دقیق تر از قطع کننده های هیدرولیکی برش دهد. از این جلوبند برای تعمیر جاده ها، حفر گودال برای گذر آب و گاز و برق و خطوط فیبر نوری استفاده می شود. بسته به مدل، عمق برش از 15 سانتی متر تا 80 سانتی متر است.

قابل اتصال به مدلهای بابکت  : S205H ، S250H ، S300H ، S330H ، S650H ، S770H ، T300 ، T320

جلوبند آسفالت بر

تیلر

این جلوبند به سرعت زمین را تخریب و خاک را زیر و رو و آن را با کود یا کمپوست مخلوط  و آماده بذر کاری میکند.

قابل اتصال به مدلهای بابکت: S130 ، S205 ، S250 ، S300 ، S330 ، S510 ، S650 ، S770 ، T300 ، T320

جلوبند تیلر

جدول جلوبند های مینی لودر های بابکت

جلوبند های مینی لودر ها، جلوبند های مینی لودر ها، جلوبند های مینی لودر ها، جلوبند های مینی لودر ها، جلوبند های مینی لودر ها، جلوبند های مینی لودر ها،