تهیه و توزیع و فروش انواع قطعات مینی لودر های بابکت، بهترین ها را از ما بخواهید

تهیه و توزیع و فروش انواع قطعات مینی لودر های بابکت

  

ایران بابکت (IranBobcat)

ایران بابکت یکی از بزرگترین مراجع  خرید و فروش انواع مینی لودرهای بابکت در سراسر ایران با تیمی برجسته و متخصص سعی در جلب رضایت صد در صدی تمامی مشتریان و خریداران و فروشندگان گرامی درسراسرکشور دارد. یکی از بارزترین خدمات ارائه شده توسط برند معتبر ایران بابکت :  تهیه ، توزیع و فروش انواع قطعات اصلی مینی لودرهای بابکت با بالاترین کیفیت به شما عزیزان می باشد.

مجموعه ایران بابکت پیش از اینکه این تجهیزات و قطعات را در چرخه فروش به مشتریان قرار دهد ، آن را به وسیله تیم کارشناسی خود از لحاظ کیفیت و استاندارد های لازم مورد بررسی دقیق قرار داده و قطعات و تجهیزات تاییده شده و استاندارد را وارد چرخه فروش می کند.

 

قطعات مینی لودر

 

تست کیفیت قطعات قبل از فروش توسط تیم ایران بابکت

بازرسی و تست کیفیت قطعات و تجهیزات جانبی مینی لودرهای بابکت از جمله کارهای مهم و کلیدی است که توسط برند ایران بابکت در قبال قطعات ارائه شده قبل از قرارگرفتن درسبد فروش مشتریان ، انجام می گیرد.

تیم فنی ایران بابکت ، در این راستا ، به بازرسی محصولات تولیدی و تطابق آن با استانداردهای ملی و بین‌المللی در گروه صنایع ماشین آلات راه سازی و کشاورزی می پردازد. همچنین قطعات و تجهیزات ارائه شده ، شامل خدمات پس از فروش طبق قوانین و مقررات مجموعه ، پس از فروش به مشتریان خواهند بود. پر واضح است که کیفیت یک مینی لودر بابکت  در گرو کیفیت قطعات و تجهیزات جانبی آن می باشد. لذا به منظور ارتقا کیفیت این ماشین آلات ، باید کیفیت قطعات مصرفی را افزایش داد که لازمه این امر نیز نظارت دقیق ‌برروند تولید قطعه وبررسی استاندارهای بین المللی لازم است ،  که این مساله توسط تیم فنی ایران بابکت به بهترین شکل ممکن انجام می پذیرد.

 

قطعات مینی لودر

اهداف تست کیفیت قطعات مینی لودر قبل از فروش به مشتریان

  • تامین نیازها ، انتظارات و رضایت کلیه مشتریان و مصرف‌کنندگان
  • حفظ و توسعه بازارهای داخلی و حضور در بازارهای بین المللی
  • بهبود مستمر فعالیت ها ، فرایندها و عملکردها در زمینه کیفیت
  • رعایت ایمنی و حرکت به سوی ضایعات صفر در ارائه قطعات
  • توسعه توانمندی ‌های کارکنان از طریق آموزش مستمر
  • کاهش آلاینده ‌های زیست محیطی و پیشگیری از بروز آن ها
  • حذف و کنترل عوامل زیان‌آور و کانون های پرخطر
  • پیشگیری از وقوع حوادث ، آسیب ‌دیدگی و حفظ سلامت رانندگان
  • برنامه‌ ریزی و اقدام جهت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ ها

 

مجموعه ایران بابکت با در نظر گرفتن اهداف فوق ، سعی در ارائه قطعات و تجهیزات اورجینال و با کیفیت ، مورد استفاده برای انواع مینی لودرهای بابکت به شما مشتریان و متقاضیان عزیز دارد. و در این راستا از تیمی متخصص و مجرب درزمینه تست ، بررسی وکارشناسی کیفیت انواع تجهیزات و قطعات مینی لودرهای بابکت بهره می گیرد.

 

 

نحوه خرید یا سفارش قطعات مینی لودر و تجهیزات از مجموعه ایران بابکت

مدت زمان ارسال قطعات برای مشتریان تهرانی ۲۴ ساعت و برای مشتریانی که ساکن شهرستان ها می باشند ۷۲ ساعت می باشد. چنانچه کالای ارسال شده به درب منزل یا محل کار شما با آنچه در کانال تلگرامی ما مشاهده نموده ویا آنچه که در سایت ما سفارش داده اید ، مغایرت داشت ، ظرف مدت ۲۴ ساعت با مدیریت فروشگاه تماس بگیرید تا موضوع را پیگیری نماییم. چنانچه در زمان تحویل کالا متوجه خرابی بسته بندی کالا شدید بسته را تحویل نگیرید و بلافاصله به مامور پست تحویل دهید و با مدیریت فروشگاه مطرح نمایید تا موضوع پیگیری شود. مجموعه ایران بابکت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و متعاقبا مشتریان نیز موظف هستند که به رعایت قوانین مرتبط با مشتریان عمل نمایند.

 

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت:    www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت:                 MiniLoader@

 

 

قطعات مینی لودر