خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت با قیمت کارشناسی

خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت با قیمت کارشناسی

  

ایران بابکت (IranBobcat)

ایران بابکت معتبرترین مرجع خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت (bobcat) به صورت صفر و کارکرده در سراسر ایران است. دستگاه های بابکت و مینی لودر های آن دارای تنوع گسترده ای می باشند. قیمت دستگاه های مختلف بابکت با توجه به قابلیت ها و موارد استفاده متغیر است. بابکت را می توان در انواع عملیات راه سازی ، ساختمان سازی و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. بابکت ساخت آمریکا است  و در مدل های مختلف و به صورت نو و کارکرده توسط برند ایران بابکت خرید و فروش می شود .

ایران بابکت سعی کرده است بیشتر مدل های بابکت را در ایران به شما مشتریان گرامی ارائه دهد تا با توجه به نیاز و بودجه خود اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود نمایید. یکی از ویژگی های  مهم مجموعه ایران بابکت ، در کنار ارائه انواع مینی لودرهای بابکت به مشتریان ، خرید این تجهیزات و دستگاه ها از شما با قیمت کارشناسی و رعایت تمامی حقوق مشتری صورت می پذیرد. رعایت تمام حقوق مشتری و خط مشی مشتری مدارانه این مجموعه ، در کنار تیمی متخصص و مجرب ، باعث شده ، تا این مجموعه در حوزه خرید و فروش انواع مینی لودرهای بابکت به عنوان معتبرترین مرجع کشور معرفی شود.

 

 منظور از کارشناسی ماشین آلات و دستگاه ها چیست؟

در واقع کارشناسی ماشین آلات به بررسی کامل یک دستگاه  از نظر بدنه ، فنی و موتور به منظور تعیین میزان سلامت دستگاه و ارزش واقعی آن گفته می ‌شود. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ماشین آلات دست دوم و یا حتی صفر هستند برای اطمینان از سلامت دستگاه خود نیازمند استفاده از کارشناسی تخصصی ماشین آلات هستند. فرآیندی که توسط تیم متخصص و برجسته برند ایران بابکت ، چه در هنگام فروش تجهیزات به شما و چه در هنگام خرید ماشین آلات از شما با وسواس و دقت نظر بالایی انجام می شود. دلیل انجام این فرآیند توسط مجموعه ایران بابکت ، ایجاد رضایت و اطمینان کامل در معامله برای خریدار و یا فروشنده می باشد.

 

مینی لودر

  

علت و ضرورت انجام کارشناسی ماشین آلات و مینی لودر چیست؟

توجه داشته باشید که برند ایران بابکت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع خرید و فروش انواع بابکت به صورت صفر و کارکرده در سراسر کشور موظف است تا در قبال کیفیت دستگاه های دست دومی که به مشتریان خود ارائه می دهد ، ضمانت لازم را بدهد.

به همین منظور هنگام خرید این تجهیزات کارکرده از شما مشتریان گرامی ، تمامی مراحل کارشناسی ماشین آلات و کارشناسی قیمت توسط تیم متخصص این مجموعه با صبر و حوصله و دقت نظر لازم صورت می گیرد.

خرید ماشین آلات و مینی لودر های دست دوم بدون مشورت در مورد صحت و سلامت آن با یک فرد یا تیم متخصص می‌ تواند ضررهای مالی زیادی برای شما داشته باشد. ممکن است دستگاهی  که قصد خرید آن را دارید از لحاظ ظاهری بسیار مناسب به نظر برسد اما ایرادهای فنی داشته باشد که از نظر شما پنهان بماند.

تیم کارشناسی ایران بابکت توسط نیروهای متخصص و مجرب به شما کم می کند قبل از خرید یک دستگاه از ایرادات فنی و احتمالی آن و هزینه‌های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب مناسب تری داشته باشید. توجه داشته باشید که  خرید و فروش انواع ماشین آلات دست دوم بدون اطمینان از سلامت آن می ‌تواند منجر به ضررهای جبران ناپذیری برای خریداران شود.

 

 

مینی لودر

 

نحوه کارشناسی قیمت و ارزیابی ماشین آلات و مینی لودر

انواع روش قیمت گذاری ماشین آلات و مینی لودرهای بابکت بر اساس قیمت عرف روز و قیمت تمام شده محصول  پس از تولید از کارخانه محاسبه می شود. برای ارزیابی و کارشناسی دقیق قیمت مینی لودرهای بابکت ، کارشناسان مجموعه ایران بابکت ، به طور کلی از چهار روش زیر استفاده می کنند‌:

  • مقایسه با قیمت بازار و موارد مشابه موجود در بازار

مقايسه با قيمت بازار به معنای مقايسه با ساير ماشین آلات ‌مشابه معامله شده در بازار است. در این روش باید قیمت معامله شده در بازار فعال همانند و یا دارای تشابه نزدیک باشد که اکثرا این چنین نیست. در اين صورت بايد با ضرايب مشخصی برای تبدیل قیمت موجود به قیمت مورد نظر در نظر گرفته شود.

 

  • رابطه ارزش حاضر دستگاه و درآمد ناشی از آن

در این روش بايد برآوردی از آينده کرد. می توان نرخ بازده سرمایه  یعنی ، نسبت سرمایه به درآمد و يا ضريبی از گردش مالی یک دوره زمانی را به عنوان سرمايه حساب کرد. به زبان ساده میزان کاربردی بودن دستگاه و موارد استفاده آن بررسی می شود.

 

  • هزینه ایجاد یا جایگزینی

با محاسبه هزینه خرید نمونه مشابه  یا هزینه جایگزینی دستگاه با مدل مشابه در بازار ، می توان قیمت دستگاه را تعیین کرد.

  • روش استهلاک

در این روش لیست تجهیزات و ماشین آلات بر حسب سال تولید یا بهره برداری تهیه شده و ابتدا قیمت دستگاه نو مشابه یا در صورت موجود بودن همان مدل و مارک دستگاه که در بازار استفاده می شود تعیین شده و سپس با در نظر گرفتن سال های کارکرد دستگاه و استفاده از نمودارهای استهلاک قیمت آن تعیین شود.

برآیندی از روش های بالا که از اصول اصلی کارشناسی قیمت ماشین آلات و تجهیزات به حساب می آید ، در واقع الگوی اصلی  کارشناسی قیمت متخصصان برند ایران بابکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید و فروش انواع مینی لودر های بابکت توسط برند ایران بابکت ، به سایت اینترنتی و یا کانال تلگرامی ما با آدرس های زیر مراجعه کنید:

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت:    www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت:                 MiniLoader@

 

 

مینی لودر