شبکه های اجتماعی ایران بابکت ( بابکت ایرانی ) را بشناسید و دنبال کنید.

با توجه به اینکه ما هم اکنون در عصری زندگی می کنیم که با عنوان “عصر تکنولوژی و ارتباطات” از آن یاد می شود، لزوم معرفی خود و ارتباط با اقشار مختلف بیش از پیش مطرح می شود. در عصر حاضر با وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی مختلف ، مرزهای جغرافیای معنای خود را از دست داده اند و به نوعی یکپارچه شده اند. این ارتباطات لازمه هر فعالیت و شغلی است. یعنی شما ارائه دهنده هر برند و هر گونه کالا یا خدماتی باشید ، برای بهتر و بیشتر دیده شدن نیاز دارید ، از بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در دنیای مجازی نه کشور ، نه ملیت و نه زبان اهمیتی ندارد چرا که در یک لحظه می توان دو گوشه جهان را با یکدیگر مرتبط ساخت. با ما همراه باشید تا جایگاه شبکه های اجتماعی ایران بابکت را بهتر بشناسید.

 

ایران بابکت

شبکه اجتماعی چیست؟

شبکه اجتماعی یا همان Social Media به زبان ساده باعث ایجاد ارتباط بین افراد می شود تا بتوانند با هم در هر جای کره ی خاکی که هستند در ارتباط باشند یا در مقیاس بزرگ تر باعث ارتباط انسان ها در کشورهای مختلف با گویش های متنوع می شود.

شبکه های اجتماعی خیلی متنوع هستند به نوعی می توان گفت که دریچه ای به دنیای دیگر باز می کنند. ما در این مقاله که توسط تیم مقاله نویسی سایت ایران بابکت تهیه شده است ، قصد داریم تا درباره نقش مینی لودر بابکت و ایران بابکت در شبکه های اجتماعی بپردازیم. امید است که این مقاله برای شما مفید باشد.

 

شبکه های اجتماعی ایران بابکت

 

شبکه های اجتماعی ایران بابکت

همان طور که در اوایل مقاله اشاره کردیم شبکه های اجتماعی انواع مختلفی دارند که به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شود:

پست الکترونیک

در این نوع از شبکه های اجتماعی که معمولا به صورت رسمی از آن استفاده می شود شرکت ها یا اشخاص حقیقی و حقوقی ، با ساختن شناسه یا همان ID در سایتهای مرتبط مثل گوگل و یاهو ، از این پیام رسان ها استفاده می کنند.

شما می توانید از طریق پست های الکترونیکی ایران بابکت به نشانی iranbobcat@yahoo.com و یا iranbobcatofficial@gmail.com با ما درارتباط باشید.

 

سایت ها و اپلیکشن هایی مانند اینستاگرام ، فیسبوک ، تلگرام ، واتس اپ و … ( Instagram , Facebook , Telegram , WhatsApp)

این دسته از شبکه های اجتماعی امکان انتشار متن ، عکس ، فیلم و فایل را به کاربران میدهد. و از این طریق شما می توانید هر چه بهتر و بیشتر برند و یا محصول و یا خدمات خود را به دیگران بشناسانید و در سطح گسترده تبلیغات کنید. روزانه افراد زیادی از طریق شبکه های اجتماعی کسب درآمد میکنند چرا که کار از طریق این شبکه ها نیازی به دفتر کار و یا پرسنل خاص و هزینه های جانبی دیگر ندارد.

 

اینستاگرام Instagram

ایران بابکت نیز با اشتراک گذاری محصولات و ویدیوهای خود در زمینه بابکت حضور فعالی در اینستاگرام دارد. شما می توانید با فالو کردن یا دنبال کردن پیج ما به آی دی iran_bobcat (یکی از شبکه های اجتماعی ایران بابکت ) در این شبکه اجتماعی از محصولات و تخفیف های ویژه مطلع شوید.

 

شبکه های اجتماعی ایران بابکت

 

فیسبوک Facebook

این شبکه اجتماعی جزو اولین ها در دنیا بوده که مانند یک بیگ بنگ یا انفجار بزرگ در کره زمین صدا بپا کرد و به نوعی مادر تمام شبکه های اجتماعی امروزی محسوب می شود.  فیسبوک توسط مارک زاکربرگ طراحی و تولید شد و نقش مهمی در زندگی این فرد ایجاد کرد و باعث مشهور شدن این فرد در جهان شد. علاوه بر سایت Facebook شما می توانید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را بر روی تلفن همراه اندروید و یا ios خود نصب کنید و عکس و یا ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید و دوستان یا خانواده شما  و یا افراد دیگر با دیدن آنها لذت ببرند.

شما می توانید با دنبال کردن ایران بابکت در facebook به نشانی https://www.facebook.com/Iranbobcat  (یکی از شبکه های اجتماعی ایران بابکت ) از ویدیوهای منتشر شده در زمینه مینی لودرهای بابکت یا ماشین آلات راهسازی لذت ببرید.

 

شبکه های اجتماعی ایران بابکت

 

تلگرام  Telegtram

یکی از محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تلگرام است این شبکه اجتماعی توسط یک شخص روسی به نام pavel durov پاول دروو ساخته شد این شبکه اجتماعی در اوایل کار خود فقط در حد پیغام دادن افراد به یکدیگر فعالیت میکرد.

به مرور زمان امکانات دیگری چون ساختن کانال نیز به آن اضافه شد و این امکان را برای بسیاری از افراد یا شرکت ها فراهم ساخت تا تبلیغات گسترده ای در زمینه کسب و کار خود داشته باشند و محصول و یا کالا و یا خدمات خود را بهتر به دیگران معرفی کنند. شما نیز می توانید با عضو شدن در کانال ایران بابکت (یکی از شبکه های اجتماعی ایران بابکت ) به نشانی  https://t.me/MiniLoader و دریافت اطلاعات در مورد اخبار روز بابکت و ماشین آلات راهسازی به روز باشید.

 

 

مینی لودرهای بابکت