مینی لودر خود را به ما بسپارید! کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت

کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت

 

کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت ، معتبرترین ، باسابقه ترین و اولین مرجع ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به کارشناسی ، تعمیر و نگهداری ، تعویض قطعات و عیب یابی انواع مینی لودرهای بابکت ، در سراسر ایران می باشد. کارگاه فجرماشین در راستای پیشبرد اهداف خود ، و جلب رضایت حداکثری شما مشتریان گرامی ، از تیمی برجسته و متخصص برگرفته از کارشناسان و مهندسین مجرب در زمینه تعمیر وعیب یابی انواع مینی لودر های بابکت بهره میگیرد. برای آشنایی هرچه بیشتر با اهداف و خدمات ارائه شده توسط کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت ، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

ایران بابکت

مینی لودر بابکت چیست؟

 در واقع مینی لودرهمان لودری است که در ابعاد کوچکتر، با قابلیت جابجایی بار کمتر طراحی شده است. برای جابجایی هایی با حجم کمتر معمولا استفاده از مینی لودراز لحاظ اقتصادی گزینه ای معقول تر وبه صرفه تر به شمار می رود. یک مینی لودر برای استفاده در هر پروژه ای یک انتخاب عالی است. در پروژه ای که درآن سطح زمین دچار لغزندگی باشد و لغزش یا دسترسی به آن محدود باشد ، یک راننده لودرنمی تواند از آن عبور کند. در حالی که بیشتر مینی لودرها دارای چرخ هستند ، و قادر به عبور از همچین سطوحی می باشند. به طور کلی از یک مینی لودر به منظور استفاده در عملیات راه سازی و کشاورزی برای جابجایی اجسام گوناگون استفاده می شود.

 با تعریفی دیگر ، مینی لودربابکت (skid steer) ، یک ماشین کوچک و محکم است ، که دارای موتوری با سیلندر بالابر می باشد. که این ویژگی برای اتصال ابزارهای متنوع و یا جلوبندهای متنوع به مینی لودراستفاده می شود. مینی لودر به طور معمول وسیله نقلیه ای چهار چرخ با چرخ های مکانیکی و یا به صورت ریلی می باشد. یک مینی لودر قادر به چرخش صفر می باشد ،  که این قضیه  باعث می شود ، آنها بسیار قابل حمل و قابل اطمینان برای  استفاده در انواع برنامه های راه سازی و کشاورزی باشند.

 

 انواع خدمات ارائه شده توسط  کارگاه فجر ماشین

  • تعمیرات تخصصی انواع مینی لودرهای بابکت
  • ارسال تعمیرکار به سراسر ایران
  • تعمیرات موتوری آهنگری و جوشکاری و ساخت باکت
  • تهیه قطعات بابکت ، لاستیک بابکت ، فیلتر بابکت ، انواع جلوبند های بابکت
  • تهیه لوازم یدکی موتور ، گیربکس ، اکسل ،  سیتم هیدرولیک و پنوماتیک
  • فروش لوازم یدکی و قطعات موتور ، اکسل دامپتراک
  • تعمیر و بازسازی انواع ماشین آلات بابکت و راهسازی
  • برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری ماشین های راه سازی و راهداری
  • بازرسی فنی ماشین آلات
  • تعمیر و نگهداری نظارت بر انجام کار ماشین آلات
  • تجزیه و تحلیل معایب انواع ماشین های راه سازی و راهداری

 

کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت ، معتبرترین و اولین مرجع تعمیر و نگهداری انواع مینی لودر های بابکت در سراسر کشور ، آماده عقد قرداد با تمامی سازمانها وشرکت ها جهت سرویس و نگهداری ، کارشناسی ، عیب یابی و تعمیر انواع ماشین آلات نیمه سنگین و راه سازی و مینی لودرهای بابکت با بهره گیری از تیمی متخصص و مجرب  خواهد بود.

 

ایران بابکت

 

سوابق  و پیشینه کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت

کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت ، معتبرترین ، باسابقه ترین و اولین مرجع ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به کارشناسی ، تعمیر و نگهداری ، تعویض قطعات و عیب یابی انواع مینی لودرهای بابکت ، در سراسر ایران می باشد. این مجموعه از سال 1385 در زمینه فوق شروع به فعالیت نموده است.

فجرماشین معتبرترین مرجع سرویس و نگهداری و تعمیر ماشین آلات راهسازی ،  در سراسر کشور می باشد ، این مجموعه با دارا بودن پرسنل متخصص و مجرب  با مهارت های مختلف نظیر:  سرویسکار ، مکانیک دیزل ، باتریساز ، برقکار صنعتی ، جلوبندی ساز ، هیدرولیک کار ، آهنگر ، صافکار و نقاش در سرویس نگهداری و تعمیر کامل ماشین آلات بنزینی و دیزلی با بیش از 13 سال سابقه کار آماده خدمت رسانی و پذیرش پیمانکاری سرویس و نگهداری و تعمیرات ماشین آلات در کلیه پروژه های عمرانی و کارخانجات کشور می باشد.

در کارگاه فجرماشین تمامی خدمات نگهداری و تعمیر ماشین آلات ، قابل ارائه در سراسر کشور بوده و پرسنل متخصص و متعهد فجر ماشین ، به منظور بهبود آسایش شما مشتریان عزیز ، در اسرع وقت در محل دستگاه استقرار یافته و خدمات مورد نظر را به شما ارائه خواهند داد.

 

درباره کارگاه فجر ماشین ، تعمیرگاه مجاز ایران بابکت

سابقه فعالیت :   شروع به کار از سال 1385

مدیر کارگاه:        مهندس اباذری

مدیر فروش :       مهندس جوانی

مدیر فنی:           مهندس جانبهان

مدیر فروش:        مهندس کمشکی

مدیر بخش انفورماتیک:     مهندس گودرزی

مسئول سایت:       سرکار خانم حسینی

مدیر تحقیق:       مهندس صادقی زاده

شماره تماس تعمیرگاه : 21 20 19 66 021

زیر نظر برند بزرگ ایران بابکت

دارای پرسنل فنی ، مجرب ، متخصص و کارآمد

تعمیر، نگهداری و کارشناسی انواع برندها و مدل های مینی لودرهای بابکت در سراسر ایران

 

 

 

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت:    www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت:                 MiniLoader@