ایران بابکت بابکت ایرانی | آگهی فروش ویژه بابکت صفر ایرانی نقد و قسطی

ایران بابکت بابکت ایرانی

آگهی فروش ویژه انواع مینی لودر ایران بابکت و ارائه هر گونه خدمات برای انواع مینی لودر

 

بابکت در فرهنگ لغات به معنای  گربه ی دم کوتاه سیاه گوش کوچک امریکایی است که از هر لحاظ این معنا  میتواند برازنده این نوع از ماشین آلات  دارای جثه کوچک باشد که به مانند غولی قادر است تا در همه عرصه های راهسازی و کشاورزی و دیگر زمینه های مرتبط ، با قدرت بالای خود هرگونه مانعی را از سر راه خود و استفاده کنندگانش بردارد. یکی از شرکت های تولید کننده بابکت ساخت ایران ، شرکت یگانه کویر پارس کویر است که با برند فوریوز فعالیت می کند. ایران بابکت نمایندگی رسمی فروش محصولات فوریوز را دارد. در ادامه به معرفی محصولات فوریوز خواهیم پرداخت.

دوستان گرامی مجموعه ایران بابکت نیز به صورت حرفه ای در زمینه مینی لودر های بابکت امریکایی و تامین قطعات این اسکید لودر ها فعالیت داریم ولی به دلیل قدمت و قدرت مجموعه ما در ارائه محصولات و قطعات و مینی لودر ها نیز ما نمایندگی رسمی تهران فوریوز را هم دریافت کرده ایم تا مشتریان گرامی و قدیمی ما بتوانند با خیالی آسوده ادامه همکاری را با ما داشته باشند و از سمتی دیگر شرکت های بزرگ یا دولتی یا خصوصی در رابطه با خرید مینی لودر فوریوز بابکت ایرانی باخیالی آسوده تشریف بیاورند نمایشگاه تهران ما و دستگاه را از نزدیک مشاهده نمایند با ما در ادامه این متن همراه باشید و از سایر خدمات ما در زمینه مینی لودر بابکت با خبر شوید :

  1. لاستیک مینی لودر بابکت
  2. جارو بابکت برای مینی لودر 
  3. جلوبند شاخک لیفتراک مناسب برای مینی لودر بابکت
  4. فیلتر بابکت
  5. جلوبند بابکت
  6. کوپلینگ نری و مادگی جلوبند 
  7. برس و فرچه جارو
  8. لاستیک لیفتراک
 

ایران بابکت بابکت ایرانی چیست؟  و کدامین خدمات را انجام میدهد ؟

ایران بابکت معتبرترین مرجع خرید و فروش و تعمیرات  انواع مینی لودر و تهیه قطعات جانبی آن در سراسر کشور است.   ایران بابکت

انواع خدمات ایران بابکت را میتوان در دسته های زیر طبقه بندی نمود :

یک – فروش انواع مینی لودر صفر و کارکرده و بابکت صفر ایرانی

دستگاه های بابکت و مینی لودرها دارای تنوع گسترده ای می باشند و شما می توانید از طریق راههای ارتباطی از نحوه فروش و قیمت انواع دستگاه های متنوع بابکت موجود در این مجموعه با توجه به قابلیت ها و موارد استفاده آن مطلع شوید. از آنجایی که برای خرید مینی لودر های خارجی هزینه زیادی باید پرداخت کرد و از طرفی این مینی لودرها به دلیل تحریم ها ، دیگر وارد ایران نمی شوند ، برند فوریوز اقدام به تولید مینی لودر های ساخت ایران کرده است که کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی دارد و از طرفی قطعات و لوازم یدکی آنها و همچنین سرویس و نگهداری و تعمیر و عیب یابی آنها نیز آسانتر است.

 ایران بابکت سعی نموده است تا گسترده ترین و متنوع ترین مدل های مینی لودر ها  و ملحقات این ماشین آلات را به شما مشتریان گرامی ارائه نماید ، تا با توجه به نیازکاری خود اقدام به خرید دستگاه  و متعلقات ماشین آلات  مورد نظرتان نمایید.

همچنین شما این امکان را خواهید داشت  تا  با توجه به دارا بودن این مجموعه به نماد اعتماد تجارت الکترونیکی که از سوی اتاق صنعت و معدن و تجارت در اختیار این مجموعه گذاشته شده است  و از طریق فروشگاه اینترنتی ما با خیالی آسوده و امن به سادگی و به راحت ترین صورت ممکن نیاز خود به  خرید انواع  مینی لودر و قطعات و لوازم جانبی آن را در این مجموعه مرتفع نمایید.

 لذا برای نیل به این هدف و تسریع  و راحتی خرید خود قادر خواهید بود تا به صورت آنلاین سفارش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه و از طریق آدرس www.iranbobcat.ir ثبت نموده و در تهران  ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت  و در شهرستانها در طی مدت 72 ساعت کالای سفارش داده خود را در محل دریافت نمایید. ایران بابکت ، رعایت تمامی اصول و ضوابط مشتری مدارانه در معاملات را سرلوحه کار خود قرار داده است .

علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا برای فروش مینی لودر کارکرده خود با ما در ارتباط باشید و دارای این اطمینان خاطر باشید که کارشناسان مجرب و خبره مجموعه ما عادلانه ترین قیمت را برای خرید دستگاه کارکرده شما معین خواهند نمود. از سایر خدمات گارانتی میتوان به :

  1. گارانتی مینی لودر های فوریوز ایرانی 1 ساله یا 2000 ساعت کاری 
  2. دارای بیمه شخص ثالت برای راننده و یا اپراتور
  3. آموزش کار و سرویس دستگاه در زمان تحویل دستگاه
   

انواع مینی لودر های  موجود در مجموعه ایران بابکت بابکت ایرانی

  • بابکت صفر ایرانی فوریوز (ForUse)
  • (Doraj) دراج
  • (Sunwad)  سانوارد
  • (Caterpillar) کاترپیلار
  • ( LG ) ال جی
  • ( Foruse) فوریوز
  • (Thomas) توماس
  • (Kubota) کوبوتا
  • (John Deere )  جاندیر
برای مشاهده محصولات مینی لودر موجود در ایران بابکت کلیک کنید…   ایران بابکت بابکت ایرانی

دو –  اجاره مینی لودر ، پیشنهاد ویژه برای مالکان محترم انواع مینی لودر

مجموعه ایران بابکت در نظر دارد با ارائه پیشنهادی جذاب و پرسود به مالکان محترم  انواع مینی لودرهای موجود در اقصی نقاط کشور همگی مالکین  محترم این رسته از ماشین آلات را به شرکت در پروسه و معامله ای پرسود در ازای همکاری با مجموعه ما دعوت نماید.

برای ما مهم است تا بستر و فرصتی  بسیار مناسب و مغتنم  را برای شما صاحبان اینگونه ماشین آلات پرقدرت در سراسر شهرها و روستاهای کشور فراهم نماید تا در هر زمانی که عملیات و فعالیتی  در مجاورت شهرو یا روستای محل سکونت شما نیازبه خدمات گوناگون اینگونه از ماشین آلات را داشت شما مالک گرامی  را از این قضیه مطلع و در ازای دریافت کمیسیونی مناسب این زمینه را برای شما فراهم کند که با اجاره مینی لودر و دیگر تجهیزات مرتبط با  اینگونه از ماشین آلات در اختیار و مالکیت خود به صورت ساعتی ، روزانه ، هفتگی و یا ماهیانه و یا پروژه ای ، در آمدی پرسود و قابل توجهی را برای خود تحصیل نمائید.

بنابراین قادر خواهید بود تا با تماس با مجموعه ایران بابکت به وسیله  راههای ارتباطی، شهر و روستا و شخص خود و نوع وسیله ای را که در اختیار دارید به ما اعلام  فرمائید و با دریافت کد مخصوصی ، در بانک اطلاعاتی ما ثبت نام نمائید تا در اینگونه موارد مجموعه ایران بابکت قادر باشد تا تماس لازم  را با شما مالک گرامی برقرار نماید.

البته این پروسه با در نظر گرفتن چهارچوب های رسمی و قانونی و در قالب قوانین و ضوابطی خاص انجام می گیرد تا  هم رضایت مشتری را به همراه داشته باشد و هم رضایت شما مالکان  عزیز را. به منظور اطلاع از جزئیات این قوانین و ضوابط ، شما را به مطالعه ادامه مقاله بابکت ایرانی دعوت می نمائیم.

 

سه – تهیه و توزیع و فروش قطعات یدکی انواع مینی لودر های موجود در صنعت راهسازی و عمرانی

مجموعه ما با تیمی برجسته و متخصص  و مجرب سعی در جلب رضایت صد در صدی تمامی خریداران و فروشندگان گرامی در سراسر کشور را  دارد.

یکی از بارزترین خدمات ارائه شده توسط مجموعه معتبر ما ،  تهیه و توزیع و فروش انواع قطعات اصلی مینی لودر های موجود  مانند  دراج  ، هیوندای ، کاترپیلار،  توماس و…  با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمتهای موجود در سطح بازار می باشد.

مجموعه ایران بابکت بابکت ایرانی قبل از آنکه تجهیزات و قطعات مورد نیاز اینگونه ماشین آلات  را در چرخه فروش به مشتریان محترمش  قرار دهد آن را به وسیله تیم کارشناسی خود  چه از لحاظ  کیفیت و قیمت و استانداردهای لازم مورد بررسی دقیق قرار داده و قطعات و تجهیزات تاییده شده و استاندارد را با قیمتی مناسب  وارد چرخه فروش به مشتریان گرامیش می کند.

برای مشاهده محصولات قطعات مینی لودر موجود در ایران بابکت کلیک کنید…   ایران بابکت بابکت ایرانی  

چهار – تعمیر و سرویس و نگهداری انواع مینی لودر

یکی از ویژگی ها و خدمات مهمی که مجموعه ایران بابکت قادر به انجام آن است عقد قرارداد با سازمانها و دیگر ارگانها به مانند شهرداری ها ، پالایشگاهها و شرکت های پتروشیمی ، دهداری ها و سازمان هایی نظیر  سازمانهای آب وبرق و …  به منظور انجام سرویس های دوره ای  ، انجام هر گونه تعمیر، و سرویس و نگهداری انواع تجهیزات مینی لودر های متعلق به  آنان می باشد.

 این خدمات ، توسط تیم فنی و کارشناسی و کاملا آموزش دیده و مجرب مجموعه ما که از متخصص ترین و مجرب ترین افراد در حوزه تعمیر و نگهداری انواع ماشین آلات سنگین تشکیل شده است ، با بالاترین کیفیت ممکن صورت می پذیرد.

 

پنج – ارائه خدمات در محل

از جمله خدماتی که مجموعه ما قادر به انجام آن است  تعمیر انواع مینی لودر ها در محل است که می توانید با خیالی آسوده  آن را به متخصصان مجرب  ما بسپارید .

زیرا مجموعه ما متخصصان متعددی را در اختیار دارد که هرکدام در زمینه ای دارای تخصص هستند و می توانند تمامی خدمات موجود درزمینه تعمیرات در محل را پوشش دهند.

 ارائه انواع خدمات در محل، شامل تعمیر و عیب یابی  انواع مینی لودرهای موجود در کشور و در محدوده شهرهای تهران و حومه و کرج ، قم و چالوس توسط تیم ارسالی ما صورت می پذیرد.

  قیمت و فروش بابکت صفر ایرانی فوریوز   شش – مشاوره رایگان اگر در زمینه  ای فنی مشکلی  برای مینی لودر شما پیش آمده است و اگر  نیاز به طرح سوال و اخذ راهنمایی و مشاوره  داشتید کارشناسان ما این امکان را فراهم نموده اند تا قادر باشید سوال و زمینه مورد نیاز برای راهنمایی خود را  بعد از ثبت آن در محل تعبیه شده در سایت با این مجموعه در میان بگذارید و این اطمینان خاطر را داشته باشید که در اسرع وقت به زمینه مورد نیازتان به صورت رایگان پاسخ داده خواهد شد.  

هفت – واحد پشتیبانی 

تیم و واحد پشتیبانی ما همیشه و به صورت تمام وقت در اختیار شما خواهند بود. از زمانی که زمینه و حیطه مورد خود را در وب سایت ما انجام می دهید تا زمانی که تیم کارشناسان ما مشکل شما  را برطرف می نمایند تیم پشتیبانی ما در کنار شماست.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به مشورت می توانید با تیم پشتیبانی مجموعه ایران بابکت به وسیله راههای ارتباطی تماس برقرار فرمائید.

 

هشت –  انجام مشاوره برای خرید انواع مینی لودر

اگر برای خرید مینی لودر مورد نیاز خود نیاز به متخصص و مشاور دارید و لازم میدانید که دستگاهی را که میخواهید خریداری نمائید نیاز به  بررسی تخصصی و کارشناسی دقیق و حساب شده  دارد به وسیله راههای ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید تا در محل دستگاه مورد نظرتان را تست نموده و مورد کارشناسی دقیق قرار دهیم .

مینی لودرهای بابکت  

نمایندگی فروش بابکت صفر ایرانی فوریوز

ایران بابکت به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات فوریوز ، اعلام میدارد که برند فوریوز محصولات زیر را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند:
نام محصول  مشخصات فنی 
بابکت صفر ایرانی فوریوز مدل UZ1020 مشاهده محصول     دریافت کاتالوگ مشخصات فنی
مینی بیل 7 تن فوریوز مدل R70W مشاهده محصول
مینی بیل مکانیکی فوریوز مدل SG0822 مشاهده محصول
مینی بیل سانی مدل sy35u  مشاهده محصول
مینی بیل ۶ تن صفر سانی مدل sy65w مشاهده محصول
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی فوریوز مدل R70W-9S مشاهده محصول
برای استعلام از قیمت بروز محصولات فوریوز و همچنین شرایط فروش اقساطی ، با ما در ازتباط باشید…  

راه های ارتباطی با ما

  آدرس اینترنتی فروشگاه  www.iranbobcat.com آدرس کانال تلگرامی

MiniLoader@

آدرس پیج اینستاگرام  iran_bobcat@     واتساپ فروش بابکت ایرانی فوریوز      

ایران بابکت نماینده معتبر بابکت فوریوز با فاکتور رسمی می باشد. کارشناس ما آقای جانبهان 09123002274

بابکت صفر ایرانی برند فوریوز است که یک مینی لودر ساخت ایران می باشد و هم فروش نقدی و هم قسطی دارند. کارشناس ما آقای جانبهان 09123002274

8 پاسخ به “ایران بابکت بابکت ایرانی | آگهی فروش ویژه بابکت صفر ایرانی نقد و قسطی”

    1. با سلام برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش اقساطی بابکت ایرانی با 09123002274 آقای جانبهان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *