لوازم یدکی مینی لودر | شارژ پمپ در مینی لودر بابکت چه کاربردی دارد؟

شارژ پمپ در مینی لودر بابکت

 ایران بابکت یکی از بزرگترین برندهای ثبت شده کشور در زمینه خرید و فروش انواع مینی لودر و بابکت ، همچنین تجهیزات جانبی آن نظیر: انواع ترموستات مینی لودر بابکت ، انواع لاستیک مینی لودر بابکت ، انواع شیشه مینی لودر بابکت و انواع شارژ پمپ های مینی لودرهای بابکت می باشد. ایران بابکت ، بهترین کیفیت و خدمات را همراه با  اجرای سیاست های مشتری مدارانه به تمام مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

در این مقاله از فروشگاه آنلاین ایران بابکت (www.iranbobcat.ir) قصد داریم به بررسی نقش شارژپمپ در پمپ هیدرولیکی یک مینی لودر بابکت بپردازیم و نحوه کار شارژ پمپ در مینی لودرهای بابکت را مورد بررسی قرار دهیم ، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

 ایران بابکت

پمپ هیدرولیک در مینی لودر چیست؟

پمپ هیدرولیک وسیله ‌ای است که در یک سامانه هیدرولیک ، دبی ایجاد می‌کند. پمپ‌ ها یکی از دو بخش اصلی محرک اولیه در سامانه‌های هدرولیک هستند ، بخش دیگر این محرکه ، الکتروموتور یا موتور احتراقی است که توان ورودی پمپ را تأمین می‌ کند. توان ورودی پمپ از یک موتور، تأمین می‌شود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل می ‌دهد.

درهیدرولیک صنعتی ، پمپ به م شارژ پمپ ، سیال هیدرولیک تحت فشار را جاری می‌ کند. درهر سیستمی قسمتی وجود دارد که قلب سیستم نام دارد ، که بدون وجود آن ، سیستم از کار می افتد. در یک مدار هیدرولیکی مانند موتور مینی لودر بابکت این پمپ است که اگر از کار بیفتد سایر اجزای سیستم هم قادر به ادامه فعالیت نمی باشند و شارژ پمپ مینی لودر یکی از اصلی ترین قسمت های سوار شده  روی پمپ مادر است.

 

 

شارژ پمپ

نحوه کار شارژ پمپ در مینی لودر چگونه است؟

شارژ پمپ که انواع مختلفی دارد در واقع روی پمپ مادر دریک مینی لودر بابکت نصب می شود. در واقع به وسیله یک هزارخاری دو شفت بهم دیگر متصل شده و با چرخیدن پمپ مادر توسط فلایویل ، شارژ پمپ نیز همراه آن می چرخد.

تصور اشتباهی که در میان بسیاری وجود دارد این است که پمپ در مدار ایجاد فشار می‌ کند. در حالی که بر خلاف این تصور غلط ، عامل ایجاد فشار در سامانه هیدرولیک ، مقاومت در برابر جریان سیال هیدرولیکی و باری است که روی سامانه اعمال می‌شود. شارژ پمپ تنها جریان سیال را ایجاد می‌ کند و این سیال بدون وجود بار در سیستم به هیچ وجه دچار افزایش فشار نخواهد شد. از پارامترهای مهم یک شارژ پمپ ، شدت جریان و فشار هستند.

 

شارژ پمپ

شارژپمپ در مینی لودر بابکت

شارژپمپ های رایج روی بابکت ها معمولا به صورت طبقه ای بوده و و هر طبقه برای کار بخصوصی است ،  در مدل سه طبقه ای ، طبقات آن به شرح زیر می باشد:

  • یک طبقه برای دکل
  • یک طبقه برای باکت
  • یک طبقه برای جلوبند

نوع دیگری از شارژ پمپ ها ، شارژ پمپ های آلومینیومی می باشد که عمدتا در مینی لودرهای دراج مانند ، دراج 761 و دراج 781 مورد استفاده قرار می گیرند. مشخصات این شارژ پمپ ها بر مبنای گنجایش آنها بر مبنای لیتر سنجیده و شناخته می شوند. این شارژپمپ ها قابلیت ایجاد فشار از110  تا 400 بار ، را دارا می باشند. معروف ترین برند شارژ پمپ های موجود در کشور ، برند زاور دانفوس آلمان است.

 

شارژ پمپ

تماس با ما

ایران بابکت درحال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع شارژ پمپ های مینی لودر بابکت با بهترین کیفیت و خدمات مشتری مدارانه در سراسر کشور می باشد. آماده دریافت هرگونه سفارش وارسال ، سفارشات شما با بهترین قیمت ها به سراسر کشور می باشد.

 

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت

www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت

MiniLoader@

مینی لودرهای بابکت