کدهای خطا در مینی لودر های بابکت و کاربرد آنها را بهتر بشناسیم.

کدهای خطا در مینی لودر های بابکت

ایران بابکت اولین و بزرگترین مرجع در زمینه اطلاعات و فناوری مینی لودر ها و ماشین آلات راهسازی است. تیم ایران بابکت قصد دارد با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش مینی لودر ها و در اختیار قرار دادن اطلاعات فنی دقیق مینی لودر های بابکت ، بهترین خدمات را همراه با اجرای سیاست های مشتری مدارانه به تمام مشتریان خود ، در سراسر کشور ارائه دهد.

دراین مقاله از فروشگاه آنلاین ایران بابکت (www.iranbobcat.ir) قصد داریم شما را با کدهای خطا در مینی لودرهای بابکت به صورت علمی آشنا کنیم تا بتوانید بدرستی این کد ها را تشخیص داده و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید.

 

ایران بابکت

 

کدهای خطا در مینی لودر چیست؟

کدهای خطا در تمامی ماشین آلات سنگین و راهسازی جدید قرار داده شده تا در هنگام ایجاد مشکل برای دستگاه ، به شما اخطار داده شود.  و از بروز مشکلات اساسی و خرابی های جبران ناپذیر جلوگیری کند.

در ماشین آلات قدیمی هم این روش وجود دارد ولی به صورت آنالوگ می باشد و روشن شدن چراغ در پشت آمپر وجود نقصی در دستگاه را نشان میدهد و شما با نگاه کردن به چراغ پشت آمپر متوجه بروز مشکل می شوید و از میتوانید آن را برطرف کنید.

 

کدهای خطا

 

ایراد های فنی در مینی لودر ها

در مینی لودر ها پس از مدتی کار کردن ، احتمال بروز مشکلات وجود دارد. که این مشکلات میتوانند از نقایص مکانیکی مانند خرابی موتور یا پمپ هیدرولیک باشد یا ایرادات برقی . کد های اخطاری برای جلوگیری از آسیب های جدی است.

برای مثال شما در حال کار با مینی لودر هستید و بدون توجه به آمپر آب به کار خود ادامه می دهید . در صورتیکه موتور دچار مشکل شود و شما همچنان توجهی به بالا رفتن آمپر آب نداشته باشید ممکن است موتور دچار مشکلات جدی تری شده و حتی در برخی از موارد موتور می سوزد.

ولی با در نظر گرفتن این که سیستم اخطاری بر روی مینی لودر شما وجود دارد با 2تا 3 درجه بالا رفتن دمای آب سریع دستگاه خاموش می شود یا به شما اخطار میدهد که دستگاه را خاموش کنید یا اقدام به خنک کردن مینی لودر خود کنید و با بررسی دستگاه ، عیب را برطرف کرده و به کار خود ادامه دهید.

 

کدهای خطا

 

علائم اخطار دهنده در مینی لودر ها

در مینی لودر ها  ، در داخل کابین دستگاه یا همان محلی که جایگاه راننده یا اپراتور است مانند خودرو ، کلید ها و آمپرهایی قرار گرفته که نشان دهنده دمای آب، دمای موتور، دمای هیدرولیک، چراغ دینام ، فشار هیدرولیک ، روشن بودن دستگاه ، باک گازوئیل و … می باشد و نشان دهنده مقدار سوخت موجود در مینی لودر و همچنین اطلاعات دیگری است و به راننده در نگهداری بهتر دستگاه کمک می کند تا مینی لودر را برای سال های طولانی مورد استفاده قرار دهد.

 

کدهای خطا

 

کدهای خطا در مینی لودرها

برخی از شرکت های سازنده مینی لودر که معروف ترین آنها شرکت آمریکایی بابکت (BOBCAT) است با قراردادن کامپیوتر در مینی لودر های خود و همچنین علم کد نویسی ،  ارائه پیام های هشدار و اخطار به اپراتور را ساده تر کرده است.

به این صورت که اگر دستگاه شما دچار هر گونه نقص فنی شود ، کامپیوتر موجود در کابین به اپراتور هشدار میدهد که مشکلی در سیستم بوجود آمده و شما با بررسی کد متوجه می شوید که ایراد دستگاه از چه قسمتی است و با رسیدگی به آن ، میتوانید مشکل را به راحتی رفع کنید و زمان و هزینه کمتری را برای تعمیر دستگاه صرف کنید و دستگاه شما دوباره آماده به کار می باشد.

برخی دیگر از شرکت ها با صدای بوق یا خاموش کردن دستگاه هنگام کار نشان میدهند که برای دستگاه شما مشکلی پیش آمده است .

 

 

تماس با ما

ایران بابکت درحال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع مینی لودر های صفر و کارکرده بابکت ، دراج ، هیوندای و … با بهترین کیفیت و خدمات مشتری مدارانه در سراسر کشور می باشد. آماده دریافت هرگونه سفارش و ارسال، سفارشات شما به سراسر کشور می باشد.

 

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت

www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت

MiniLoader@

آدرس پیج اینستاگرام ایران بابکت

iran_bobcat@

 

مینی لودرهای بابکت