در هنگام خرید مینی لودر ها به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

راهنمایی در زمینه خرید مینی لودر

فروشگاه آنلاین ایران بابکت ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور در زمینه خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت، همچنین تجهیزات جانبی آن نظیر انواع جلوبند های مینی لودر بابکت ، انواع شیشه مینی لودر بابکت ، انواع رینگ مینی لودر بابکت و دیگر لوازم یدکی مینی لودر ها می باشد.  ایران بابکت بهترین کیفیت و خدمات را همراه با  اجرای سیاست های مشتری مدارانه به تمام متقاضیان در سراسر کشور ارائه می دهد.

دراین مقاله از فروشگاه آنلاین ایران بابکت  (www.iranbobcat.ir) قصد داریم به خود مینی لودر ها بپردازیم و اینکه به چه نکاتی باید در هنگام خرید مینی لودر دقت کنید تا نسبت به مبلغ پرداختی بهترین مینی لودر را خریداری کنید.

 

ایران بابکت

مینی لودر چیست؟

مینی لودر یک ماشین یا یک محصول همه کاره و درجه یک است که با وجود جثه کوچک تر نسبت به لودر ها کارایی بسیار بالایی دارد. جثه کوچک این دستگاه ، آن را قادر می سازد تا در محیط های مختلف برای فعالیت های مختلف به راحتی قابل استفاده باشد چرا که مینی لودر ها با این ابعاد کوچک قدرت مانور بیشتر و سرعت عمل بالاتری نسبت به لودر ها دارند . از مینی لودر ها در پروژه ها و عملیات های راه سازی ، شهر سازی و عمران ، جنگلداری ، کشاورزی و … استفاده می شود.

قابلیت کاربردی دیگری که این مینی لودر ها دارند این است که شما میتوانید با نصب جلوبند (Attachment) خاصی ، این دستگاه را برای انجام امور خاص توانا کنید. بیش از40 نوع مختلف جلوبند وجود دارد که شما میتوانید از آنها استفاده کنید. شما با نصب کردن هر کدام از این جلوبندها ، مینی لودر خود را برای انجام فعالیت مورد نظرتان آماده می کنید.

از انواع این جلو بند ها میتوان به آسفالت بر ، پیکور، جارو ، میکسر بتن ، برف روب ، بیل بکهو ، گریدر و دیگر موارد اشاره کرد که تاثیر بسیاری در پیشبرد پروژه های شهرسازی و کشاورزی و صنعتی دارند.

 

مینی لودر بابکت

 

تاریخچه مینی لودر در جهان

در ابتدا مینی لودر ها یک محصول کوچک و تک کاره بودند که اکثرا در مزارع و امور کشاورزی از آنها استفاده می شد و برای جابه جایی کود و خاک مناسب بودند. این ماشین ها به دلیل جثه کوچک ، به تدریج راه خود را به شهرها باز کردند و به دلیل توانایی  تردد در مسیرهای باریک ، وسیله بسیار کاربردی بودند و در تسریع کارها نقش بسیار مهمی داشتند.

از این رو بسیاری از شرکت ها تصمیم به ارتقای این محصول گرفتند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی مینی لودر ها قوی تر ، چابک تر ، مستحکم تر و کاربردی تر شدند و بسیاری از شرکت ها که در کارهای معدن ، کشاورزی ، شهرسازی و راهسازی فعالیت دارند از این گربه وحشی استفاده می کنند.

 

 

اجاره مینی لودر بابکت

تاریخچه مینی لودر در ایران چیست؟

در ایران ، بابکت را به عنوان یک محصول یا یک کمپانی نمی شناسند بلکه بابکت به معنی مینی لودر است و در برخی از موارد به عنوان مثال مینی لودر ها را به نام های “بابکت دوسان” ، “بابکت توماس” ، “بابکت سانوارد” و نام های دیگر می شناسند مینی لودر ها از سال 1370 وارد ایران شدند ولی به دلیل این که شناخته شده نبودند استقبال زیادی از آنها نشد.

سال های 1382 تا 1385 با رونق گرفتن ساخت و ساز و بالا رفتن توان خرید صاحبان مشاغل و پیمانکارها و بیشتر شدن پروژه ها ، مینی لودر ها مورد توجه قرار گرفتند و تا امروز هم از این ماشین ها استفاده می شود.

 

مینی لودر زرین کوپال ZK 1050

 

هنگام خرید مینی لودر ، لازم است به چه نکاتی توجه کنیم؟  

 

نقاط  قوت و ضعف مینی لودر ها

اکثرا مینی لودر ها که توسط شرکت ها تولید می شوند بعد از مدتی دچار مشکلات مشترکی می شوند از جمله این مشکلات میتوان به ضعیف بودن بازو یا دکل مینی لودر اشاره کرد یا ایراد های فنی مانند جوش آوردن رادیاتور و مناسب نبودن رادیاتور برای مینی لودر و … .

از نقاط قوت این دستگاه ها نیز میتوان به قوی بودن موتور با استهلاک پایین برخی از مینی لودر های شرکت های معتبر و یا امکانات پیشرفته نسبت به سایر برند ها اشاره کرد.

 

سال ساخت ، مدل مینی لودر ، ساعت کارکرد

مینی لودر های مونتاژ ایران از تاریخ های شمسی و مینی لودر های خارجی از تاریخ های میلادی برای تعیین سال ساخت استفاده می کنند. هرچه مینی لودر شما به روز تر باشد بهتر است.

مهم ترین موردی که در هنگام خرید مینی لودر باید به آن توجه داشته باشید مدل مینی لودر است . برای مثال مینی لودر

بابکت  S250

بابکت S770

سانوارد  SW3210

توماس  255

و یا برند ها و مدل های دیگر ،  که در قیمت گذاری دستگاه  تاثیر بسزایی دارد.

 

مورد بعدی که باید هنگام خرید مینی لودر به آن توجه کنید ساعت کارکرد است.

در خودرو های سواری برای نشان دادن میزان کارکرد از کیلومتر شمار استفاده می کنند که هرچه بالاتر باشد یعنی ماشین مسافت بیشتری را طی کرده و مورد استفاده قرار گرفته است ، ولی در ماشین آلات راه سازی به جای کیلومتر شمار از ساعت کارکرد استفاده می کنند.

به دلیل این که مینی لودر ها وظیفه طی کردن مسیر را ندارند بلکه وظیفه آنها مثلا جا به جا کردن خاک در مسافت 4 تا 6 متری است. از همین رو اگر مینی لودر ساعت کاری کمتری داشته باشد به احتمال زیاد نشان از کم  کار بودن دستگاه است.

 

 

مینی لودر بابکت S250

 

به این نکته توجه داشته باشید که ساعت کارکرد مینی لودر های بابکت هر 10000ساعت صفر می شوند و دوباره شروع به کار می کنند.

به پلمپ بودن موتور و پمپ نیز دقت داشته باشید.

 

 

تماس با ما

ایران بابکت درحال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع مینی لودر های صفر و کارکرده بابکت ، دراج ، هیوندای و … با بهترین کیفیت و خدمات مشتری مدارانه در سراسر کشور می باشد. آماده دریافت هرگونه سفارش و ارسال، سفارشات شما به سراسر کشور می باشد.

 

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت

www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت

MiniLoader@

آدرس پیج اینستاگرام ایران بابکت

iran_bobcat@

 

مینی لودرهای بابکت