فروشگاه اینترنتی ایران بابکت ، پیشرو در خرید و فروش انواع مینی لودر و قطعات یدکی

فروشگاه اینترنتی ایران بابکت

فروشگاه اینترنتی ایران بابکت

خرید آنلاین در واقع نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر وب، کالا یا خدمات را از طریق اینترنت به طور مستقیم خریداری کنند. مصرف کنندگان با مراجعه مستقیم به سایت بابکت و فروشگاه اینترنتی ایران بابکت می توانند کالای مورد علاقه خود را پیدا کرده و با ثبت سفارش آن را خریداری نمایند. مشتریان می توانند با استفاده از طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف، از جمله رایانه های رومیزی، لپ تاپ و گوشی های موبایل به صورت آنلاین از سایت بابکت ثبت خرید کنند.

ایران بابکت

 

تفاوت فروشگاه آنلاین بابکت با یک فروشگاه فیزیکی

  1. خرید آنلاین همان طور که از نام آن پیداست از طریق اینترنت انجام می شود و بنابراین شما نیازی به ایستادن در صف ندارید و برای خرید کالای مورد علاقه خود به جایی نمی روید، در حالی که در خرید فیزیکی اگر می خواهید چیزی بخرید، مجبور شوید به مرکز خرید یا فروشگاه کالای مد نظر بروید و سپس کالای موردعلاقه خود را از آنجا خریداری کنید.
  2. در خرید آنلاین می توانید محصولات زیادی را مشاهده کنید و انعطاف پذیری زیادی را لمس کنید، در حالی که در صورت خرید فیزیکی یا سنتی انتخاب های زیادی را ندارید و نمی توانید تمامی کالای موجود در یک فروشگاه را لمس کنید، زیرا باید کالایی را خریداری کنید که در دسترس باشد اگر کالای مدنظر شما در دسترس نیست، یا محصول را خریداری می کنید که انتخاب دوم شماست یا منتظر آمدن آن محصول مدنظر هستید و سپس آن را خریداری می کنید.
  3. خرید آنلاین شفاف است به این معنا که می توان قیمت کالا را از طریق وب سایت های مختلف مقایسه کرد تا این اطمینان حاصل شود که کالا را با ارزانترین قیمت خریداری می کنید، اما در صورت خرید فیزیکی، خریدار مجبور به خرید محصولی با قیمتی که از طرف فروشنده نقل می شود، خواهد بود و هیچ راهی برای یافتن اینکه آیا قیمت نقل شده توسط فروشنده عادلانه است یا خیر وجود ندارد.
  4. در صورت خرید آنلاین هزاران محصول مختلف در یک مکان یا وب سایت موجود است در حالی که در صورت خرید کالای بدنی این امکان پذیر نیست و از این رو اگر می خواهید موبایل و شلوار بخرید باید مجبور شوید به 2 فروشگاه مختلف بروید زیرا این محصول متفاوت است. و از این رو منجر به اتلاف وقت می شود. از این رو می توان گفت هنگامی که نوبت به صرفه جویی در خرید آنلاین می رسد ، قطعاً بیشتر از خرید کالاهای فیزیکی نتیجه می گیرد.
  5. دامنه خرید آنلاین توسط افرادی با مهارت انجام می شود و از این رو بیشتر مورد استفاده جوانان است، اما خریدهای فیزیکی بیشتر توسط افرادی انجام می شود که با پیشرفت فناوری در تجارت الکترونیکی و مزایای آن آشنا نیستند و آنها به دلیل ترس از کلاهبرداری و ناشناخته بودن، خرید آنلاین را خطرناک می دانند.

 

همانطور که از موارد فوق می توان دریافت، اختلافات زیادی بین خرید آنلاین و کالاهای فیزیکی وجود دارد، در ادامه به بررسی مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ایران بابکت خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی ایران بابکت بابکت ایرانی

7 مزیت خرید آنلاین از سایت بابکت

 

  1. راحتی فرآیند خرید، بزرگترین مزیت است. از چه جای دیگری می توانید نیمه شب هنگام خواب در لباس خواب خود به راحتی خرید کنید؟ هیچ صفی برای صبر کردن یا صندوق داری برای ردیابی کردن وجود ندارد تا در فرایند خرید شما وقفه بندازد. شما می توانید در عرض چند دقیقه خرید خود را انجام دهید. فروشگاه آنلاین ایران بابکت فرصت خریدی آسان را برای ما میسر می سازد.
  2. قیمت های ایده آل و معاملات ارزان به صورت آنلاین در دسترس تر می باشند، زیرا محصولات بدون دخالت واسطه ها از طرف تولید کننده یا فروشنده مستقیم به شما ارائه می شود. فروشگاه اینترنتی ایران بابکت یکی از این نمونه هاست. به علاوه، مقایسه قیمت ها و انجام معامله بهتر آسان تر است. بسیاری از سایت های آنلاین، کوپن های تخفیف نیز ارائه می دهند. در خرید آنلاین نه تنها قیمت ها بهتر هستند بلکه می توانید در پرداخت مالیات نیز صرفه جویی کنید، زیرا مغازه های آنلاین تنها در صورت داشتن مکان فیزیکی از شما مالیات فروش دریافت می کنند.
  3. تنوع بیشتر از مزایای خریدهای آنلاین است. تقریبا می توانید هر برند یا کالایی را که در زمیینه تجهیزات مینی لودر به دنبال آن هستید پیدا کنید. شما می توانید خرید خود را بدون محدودیت جغرافیایی از هرجای ایران در فروشگاه اینترنتی ایران بابکت ثبت کنید.
  4. کنترل بیشتر. در بسیاری از مواقع، وقتی ما تصمیم به یک خرید معمولی می گیریم، تمایل به خرج کردن بیشتر از آنچه برنامه ریزی داشته باشیم نداریم، ولی در پایان به خرید کالاهایی می پردازیم که دقیقا همان چیزی نیست که ما می خواستیم. در خرید به صورت آنلاین، نیازی نیست که اجازه دهید موجودی فروشگاه آنچه را که خریداری می کنید، دیکته کند و شما می توانید دقیقا آنچه را که می خواهید و نیاز دارید، خریداری کنید.
  5. مقایسه قیمت آسان. مقایسه و تحقیق در مورد محصولات و قیمت به صورت آنلاین، بسیار آسانتر از بررسی قیمت ها به صورت فیزیکی و حضوری است. برای مثال اگر در حال خرید قطعات و تجهیزات بابکت هستید، می توانید با استفاده از اینترنت به بهترین قیمت ها، نظرات مصرف کننده و مقایسه محصولات موجود در بازار دست پیدا کنید.
  6. بدون تحمل شلوغی و ترافیک می توانید خریدهای خود را به صورت آنلاین انجا دهید، در خرید فیزیکی، در جمع خریداران گاهی ممکن است عجله کنیم و نتوانیم کالای مدنظر خود را به خوبی انتخاب کنیم، این عجله می تواند به دلیل شلوغ بودن مغازه و یا نگرانی جهت پارک نامناسب خودروی ما باشد، هنگام خرید آنلاین می توان از همه این مشکلات جلوگیری کرد.
  7. بدون فشاراست. اغلب اوقات که ما در حال خرید هستیم، ما به خرید چیزهایی می پردازیم که واقعا نیازی به آنها نداریم، این قضیه به این دلیل است که مغازه داران به ما فشار می آورند یا از مهارت فروش خود استفاده می کنند تا ما را وادار به انجام این خریدها کند. در خرید آنلاین هیچ فشاری از طرف فروشنده وجود ندارد.

معرفی فروشگاه اینترنتی ایران بابکت

 

نگرانی های امنیتی

با توجه به عدم امکان بازرسی از کالاها قبل از خرید، مصرف کنندگان در معرض خطر کلاهبرداری نسبت به معاملات حضوری قرار دارند. هنگام سفارش کالا به صورت آنلاین، این کالا ممکن است به درستی کار نکند، ممکن است نقص داشته باشد و یا ممکن است همان موردی که در عکس آنلاین نشان داده می شود، نباشد. اگرچه مزایای خرید آنلاین قابل توجه است،

هنگامی که این روند ضعیف پیش می رود می تواند وضعیتی دشوار ایجاد کند. چند مشکلی که خریداران به طور بالقوه با آن روبرو هستند عبارتند از: سرقت هویت، محصولات معیوب و جمع آوری جاسوس افزارها. اگر کاربران ملزم به ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود و آدرس صورتحساب یا حمل و نقل باشند و وب سایت ایمن نباشد، اطلاعات مشتری می تواند در دسترس هر کسی قرار گیرد.

چرا فروشگاه اینترنتی ایران بابکت معتبر و قابل اعتماد است؟

فروشگاه اینترنتی ایران بابکت به دلیل ارائه فاکتور رسمی به مشتریان و دریافت گواهی نامه های ایزو استاندارد، یکی از معتبرترین برندها و فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه خرید و فروش انواع قطعات  و تجهیزات جانبی مینی لودرهای بابکت، در سراسر کشور می باشد.

به زبان ساده فاکتور رسمی ، فاکتوری است که بر اساس قوانین وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور تنظیم شده باشد و مشخصات صورتحساب مورد تایید وزارت دارایی در ماده 19 قانون مالیات بر ارزش افزوده عنوان شده، باشد. مانند برند ایران بابکت یکی از بزرگترین برندهای ثبت شده کشور در زمینه خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت و تجهیزات جانبی آن،  که برای هر گونه مبادله کالا و تجهیزات و در تمامی معاملات خود، به مشتریان فاکتور رسمی ارائه می کند.

برند ایران بابکت یکی از بزرگترین برندهای ثبت شده کشور در زمینه خرید و فروش انواع مینی لودر های بابکت و تجهیزات جانبی آن می باشد. ایران بابکت ارائه دهنده انواع فاکتورهای رسمی مورد تایید اداره مالیات کل کشور در مبادلات و معاملات به مشتریان طبق قوانین می باشد. برند ایران بابکت که تحت لیسانس اطلاع گستر اطلس به فعالیت در این زمینه می پردازد،اخیرا موفق به کسب دو گواهینامه استاندارد ISO 10668 و ISO / IEC 27001 از سازمان استاندارد بین المللی شده است. شرکت اطلاع گستر اطلس که حامی سایت ایران بابکت می باشد، این دو ایزو را برای برند ایران بابکت تهیه کرده و استاندارهایی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

 

تماس با ما

ایران بابکت درحال حاضر یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع قطعات و تجهیزات جانبی مینی لودرهای بابکت با بهترین کیفیت و خدمات مشتری مدارانه در سراسر کشور می باشد. سایت بابکت آماده دریافت هرگونه سفارش وارسال، سفارشات شما به سراسر کشور می باشد.

آدرس اینترنتی فروشگاه آنلاین ایران بابکت

www.iranbobcat.ir

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت

MiniLoader@

 

مینی لودرهای بابکت